Esimene treening

taust2.jpgEnne esimest trenni
Uuri siit lehelt, kas sinule sobivas treeningkohas tuleb enne esimest treeningut end ka registreerida. Kui jah, siis tee seda telefoni või e-posti teel.

Mida kaasa võtta?
Kindlasti hea tuju ja julge pealehakkamine. Samuti teadmine – keegi ei eelda, et sa oleks enne vibu lasknud. Igasugustele treeningutele on alati hea kaasa võtta ka joogipudel janu vältimiseks.

Mida selga panna?
Sportlikud riided ja madalad jalanõud. Hea on võrdlemisi liibuva varrukaga pluusid. Soovitav ei ole tulla pluusi/jakiga, millel on küljes palju taskuid/lukke/nööre, mille taha võiks lasu hetkel nöör kinni jääda. Samuti ei lasta vibu kontsakingadega. Mõnes kohas võivad olla vajalikud sisejalanõud.

sihtMis saab varustusest?
Suurem osa klubisid viib vähemalt esimese(d) treeningud läbi klubi varustusega. Spetsiaalne varustus, mis on mõeldud algajatele. Kui kiiresti eeldatakse, et soetaksid oma varustuse – seda pead täpsustama enda treeneri/klubijuhiga. Süsteem on erinev – mõnes kohas on võimalik esimesed paar aastat klubi/spordikooli algtaseme varustusega lasta, mõnes kohas eeldatakse üsna peatselt oma varustuse soetamist. Uuri treeneri käest – sest tihti on alguses mõttekam osta kellegi kasutatud varustus (eriti noorte puhul, kes kasvavad ja arenevad kiiresti).

Advertisements